Spedytor transportu osobowego
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w transporcie osobowym), Znajomość przepisów dotyczących transportu pasażerskiego, Dobra organizacja pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, Umiejętność pracy pod presją czasu, Komunikatywność i zdolności negocjacyjne, Znajomość narzędzi do zarządzania transportem oraz pakietu MS Office, najomość języka obcego (np. angielskiego, ukraińskiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem). Pracodawca oferuje:stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmieWynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności, Możliwość rozwoju zawodowego i awansu, przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów, Nowoczesne narzędzia pracy. Aplikacja przez link aplikacyjny - https://aplikuj.hrappka.pl/oferta/Spedytor-Transportu-Osobowego/142292
Iława
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 000 do 10 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Podobne oferty
Spedytor Całopojazdowy Międzynarodowy
Firma: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Miejsce pracy: dolnośląskie / Nowa Wieś Wrocławska
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Obsługa dedykowanych Klientów grupowych CEVA Obsługa zleceń całopojazdowych Klientów Firmy Monitoring obsługiwanych zleceń...
Spedytor
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Miejsce pracy: pomorskie / Gdynia
-obsługa zleceń transportowych,-opieka nad klientem,-opieka nad przewoźnikiem. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania...
Spedytor
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Miejsce pracy: wielkopolskie / Ostrowo Kościelne
-praca biurowa- obsługa klientów- utrzymywanie kontaktów z kierowcami Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne:
Spedytor międzynarodowy
Firma: Gdański Urząd Pracy
Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk
-pozyskiwanie ładunków transportowych,-planowanie tras kierowców,-pozyskiwanie klientów,-wystawianie faktur za wykonane zlecenia,-dbanie o prawidłowy...